ماجرای دعوای فرحبخش و رامبد که به فحاشی کشید

چندی پیش ویدئویی از این تهیه‌کننده سینما در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که سیدعلی احمدی، مدیر پردیس سینمایی ملت را به‌خاطر نمایش ندادن آثارش در سینماهای وابسته به شهرداری تهران مورد انتقاد قرار داد.
این تهیه‌کننده سینما البته بار دیگر مدعی شد که علی ‌احمدی مدیر پردیس سینمایی ملت در نمایش و اکران فیلم‌ها برخورد سلیقه‌ای کرده است و گفت: «حرف من این بود که چرا یک روضه‌ خوان را بر مسند و جایگاهی گذاشتند که متخصصش نیست، می‌خواستم بگویم که چه جنایتی کردند آنهایی که او را مدیر کردند.»
رامبد جوان با انتشار فیلم کوتاهی از صحبت های خود در صفحه شخصی‌اش از حضور سیدعلی احمدی تهیه کننده برنامه «خندوانه» و هزینه های صرف شده در این برنامه گفت. حسین فرحبخش نیز در واکنشی تند و توهین آمیز به اظهارات رامبدجوان که از وی خواسته بود از تهیه کننده خندوانه عذرخواهی کند، ویدیویی را منتشر کرد.
اما حسین فرحبخش در واکنشی تند و توهین آمیز به اظهارات رامبدجوان که از وی خواسته بود از تهیه کننده خندوانه عذرخواهی کند، ویدیویی را در فضای مجازی منتشر کرد.

  • سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan