دانلود و مشاهده آنلاین افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه

جام جهانی ۲۰۱۸:  افتتاحیه جام جهانی را میتوان یکی از مهمترین اتفاقات سال نام برد که همه طرفداران بی شمار این ورزش به مدت ۴ سال بی صبرانه منتظر این مسابقات بودند.

بیست و یکمین دورهٔ جام جهانی فوتبال (جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸) از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ (۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ۱۳۹۷) در کشور روسیه برگزار خواهد شد.

پخش زنده جام جهانی آنلاین

این اولین جام جهانی در تاریخ است که در اروپای شرقی برگزار می‌گردد.

مسابقات نهایی شامل ۳۲ تیم است که ۳۱ تیم آن از طریق مسابقات مقدماتی انتخاب می‌شوند و یک تیم نیز به عنوان میزبان به صورت خودکار مشخص می‌شود.

مجموع بازی‌های این تورنمنت ۶۴ مسابقه می‌باشد که در ۱۲ ورزشگاه و ۱۱ شهر برگزار خواهد شد.

محله نهایی جام جهانی در ۸ گروه ۴ تیمی برگزار خواهد شد.

تیم ملی کشورمان در یکی از سخت ترین گروه های این دوره با تیم های اسپانیا ، پرتغال و مراکش هم گروه است.

مشاهده آنلاین مراسم افتتاحیه جام جهانی

مشاهده آنلاین افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه

دانلود افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه

مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه : مراسم افتتاحیه جام جهانی “قبل” از شروع اولین بازی یعنی بازی بین روسیه و عربستان روز پنج شنبه ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) در ساعت (۱۷:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه، بسیاری از هنرمندان و خوانندگان روسی برای سرگرم کردن جمعیت و خوش‌آمدگویی به تیم‌های کشورهای مهمان، هنرنمایی خواهند کرد. همچنین مراسمی با شکوه، با دقتی بسیار، برای تماشاچیان برنامه‌ریزی شده است.

برخلاف مراسم افتتاحیه‌ی چهار سال پیش که در کشور برزیل برگزار شد، روسیه قصد دارد مراسمی ساده برگزار کند و در این مراسم بسیاری از نمایش‌های محلی با موضوعات مختلف فرهنگ روسیه را به نمایش خواهد گذاشت.

در ابتدای این مراسم بیش از ۵۰۰ رقصنده‌ی محلی، هنرمندان عرصه‌ی ژیمناستیک و نوازندگان محلی متعددی ایفای نقش می‌کنند.

در ادامه، نمایش‌های فرهنگی اجرا خواهد شد و ستاره‌های شناخته شده‌‌ی جهان به اجرای برنامه خواهند پرداخت. در نهایت، یک آتش‌بازی با شکوه، به مراسم پایان خواهد داد.

همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه، کنسرت بزرگی در میدان معروف مسکو(میدان قرمز) برگزار خواهد شد و لیدی_گاگا خواننده سرشناس امریکایی در این مراسم اجرا خواهد داشت.

ویل اسمیت بازیگر و مجری سرشناس امریکایی، نیز اهنگ رسمی مسابقات موسوم به live it up را به همراه چند خواننده دیگر از جمله نیکی_جم اجرا خواهد کرد.

  • پنجشنبه ۲۴ خرداد ۹۷
سرزمین بلاگ
سلام
می توانید سایت تان را در (سرزمین بلاگ)ثبت نماید.
با تشکر
سرزمین بلاگ
دنبال شدید.
لطفا دنبال کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan